Monday, February 28, 2011

hey2..kowunk2...rindu blog...lalalala..lame aku ta menaip kat sini an....ukan aper aku tade bende na story arh..tuh yg ta update2 ini blog..haha...sumenye normal...p keje balik...tdo...hahaha....py ari  ni aku g melaka jap...ader hal ckit...cian kwn aku juwai..aku dah jnji nan dye na kua lepak umah ghia...juwai,...aku mntak maaf key...aku ukan sngaje beb...isyk2...ase brsalah lak nan kwn bek aku yg sowunk..um...

huh...start from now...aku tana lah pk2 sal dye ag dah...i just want to b a women wif no cry...b wif haziq uat aku lbh tenang dan terasa dihargai...biar un dye uh hnya skdr kwn...py aku ase mnyesal bb tolak dye dlu...huhu..tpy tape lah...bb aku ckp nan dye biler aku dah ready aku akn pertmbang kan lek,,....gedik ke?gatal ke?hey..aku ta curang...haha...tpy ta slh an aku berkwn....aku berhak untk tntukan hidup aku sendiri kan...:)kiter hanya mampu merancang..tuhan yang menentukan segalanya...kuasa terletak di tangan-NYA..aku sabagai hambanya hanya mampu berserah dan bertawakal...

ta lame ag result spm dah na kuar...aku tkowt cgt..haha..pas ni masing2 akn berpisah...aku nan kwn aku.....masing2 na keja kejayaan,...kowunk aku akn sntiase doa an kjayaan kiter bersama...um....of cos la termsuk si dia...na tao ape yg aku harap an.......aku harap nt biler da msok u..aku harap dia akn lupakan aku scre perlhn2....begitu gak nan aku....aku ta berharap apa2 bhgia nan dya lg dh...aku na dia dan aku saling melupakan...and if ader jodoh....insyaalah...Allah itu akan mmpertmukan kami semula....

aku ase...itu care yg terbaek...jaoh an diri dari dye...aku uat sume ni tok kbaikan kamiberdua gak....kami dah ta serasi....so uat pe na bersme lagi....setakat sbb terikt nan tempoh kami kapel?itu ta jd mslh...owunk yg kawen berpuluh2 taon un ley bercerai tol tak?hehe...dh la....mls na pk2 dah....yg dh berlaku uh,,,bialah berlalu...kiter kat sini kene mulakan hidup baru dan perbaiki kesilapan yang lepas agar yg akan datang menjadi lebih bek...

P/s:
setakat ni aku nan dia ta clash un...just da makin menjauh..itu adlah yg terbaek yg aku ingin kn...tok kebaikan kami ;)

No comments:

Post a Comment