Friday, August 12, 2011

entry yang memeningkan kepala

p/s: SEDIAKAN SEBIJIK PANADOL DAN JUGAK AIR YANG MENCUKUPI SEBELUM MEMBACA ENTRY NI..:p

assamualaikum semua...hah..tgk blog aku an..haha..sudah baru...dah banyak perubahan yang aku uat at blog aku ni supaye nampak lebih kemas..kowunk pose ta ari ni?  aku?..hahahaha...tana jawab..pose pose pose,,,hahaha..kat sini aku ukan na cakap sal blog aku yang dah salin kulit o ape..aku na cakap sal aku!

now tgh mendung...na ujan agaknye...bler aku dok sowng2..aku terpikir..tentang ape yang aku dah lalui kat sini..sangat banyak...dugaan ang aku terpaksa hadapi...dan yang paling ketara prob nan fammily aku...haha...tah la..aku un ta tau nape...py aku mcm ta lame je study kat sini...aku dapat ase kan yang ma aku ta suke aku dok sini..dah bape kali dah dye cakap kat aku coh tuka...study tempat len..py aku je yang tana...bab history tempat ni sgt gah..biar u keadaan dye yang ta bape na memuaskan..ini satu2nya tempat yang lebih baek dari segi akademiknya berbanding uitm yang len..bape ramai yang dapat dekan kat sini..tak terkire...setiap sem mesti ader...aku un dah suke dok sini...sistem pmbelajaran dye sgt best n bek...aku syg tmpat ni..aku syg na tinggal an kwn2 aku yang sangat sewel ni..haha..n the most important thing is aku syg na tggl an dye..haha...sumpah aku ta ley..apy aku cam dah give up je dok sni..tah la kowunk..saat manis yang aku lalui kat sini nan kawan2 aku sngat berharga..

aku ingat ag..time tu aku na basuh baju...then member bek aku milla dtg terjah bilik air aku yang mang aku ta kuncilah..yela..bab na basuh baju an...dye dengan penuh kesengalannya pegi simbah nye kat aku air segayung...shit!!..abih basah baju aku..dah ader klas jap ag ni...aku un nan penuh geram ambik baldi yang penuh air tu aku simbah kat dye..nah!!amik kaw...nak sangat kan..haha...ape ag..kitowng un men air la..haha....bende ni aku ta semoat na ppost bab aku tade mase na post..sangat2 best..tengah men2 air..balik lak fatin dtg kat kitowng..ape ag...amik kau kene nan kitowng...dye un basah sekali nan kitowng la..haha...sejibik cam bebudak...aku na masuk kan video yang ktowng sempat rakam..py...mang aku rajin la kan sebenarnye na tggu dye loading..hahaha..sngat best biler nan downg..hilang semua beban dalam pale otak aku..

dye un selalu nan aku walau un dye uh mengada2 n sgt gedik kalah "pompuan"...hahaha..tapy aku syg dye sgt..cm ne nanti lau au trpaksa tinggalkan dye..sumpah aku ta sanggup.aku dah amek keputusan tok uat part time..py cm over la pulak..ukan ape..sejak kebelakangan ni duit belanje aku di sekat..mungkin bab mak aku ta na aku teruskan stdy kat sini..py aku akan cube tok survive...aku kene sabar n tabah.mungkin ni semua dugaa uat aku.. mane lah tau an..ni semua ujian ak tgk kite mampu lalui semua ni atau ta....

aku ase mcm ayat aku tok post kali ni sgt sgt tungang langgang..same mcm pale otak aku yang memang dah already serabut..haha...smlm aku baru je lepas graded test...alhamdulilah aku dapat uat...result dye ta tau la lagi an..aha...hopefully everything will going to be fine...i hope i can handle it my self...i belive dat i can do it..haha...such a 'frick' statement..haha..aku ta na pk bende ni sgt..bab bg aku bende ni ley diselesaikan..aku tanaklah bende ni jadi satu masalah besar bagi aku kan...nati abeh semua effect kat aku tol ta.aku na thinkk positive n slalu pk ke depan...aku takkan pandang belakang lagi dh..aku akan tetap nan pendirian aku sendiri..haha..ak kene tolak ke tepi semua ni.tana pk pk da o yaya..bende ni semua satu cabarn uat aku untuk aku berjaya...yeah..
tetibe semangat kewiraan nek ni pehal yaya..haha...
sedikit gila aku arini..
.giler??ape je lah yang kau uat ari ni yaya...g klass....sampai kol 10 je..then ko g library ko balik bilik ko online...aha..baju kau velambak uh ta basuh la yaya..haha...
eh..ape lak na basuh baju..ujan la mangkuk...mang ta kering la baju aku tu lau aku basuh...
abes tu kau na uat ape skunk?melangok?pk pasal bende tu ke?
isy..ape lak...bek aku tido..bangun berbuke..then g date..haha
yaya yaya..mcm mcm la kau ni..ingat sikit...ta lame lagi ader com test...rabu minggu depan kau ader quiz admin..
isyk..aku tau lah....ko ingt aku merayap uh aku g merayap sia sia ke..aku g study la..
yo la yaya..poyo la kau ni..haha


adosh...tetibe aku berckap nan diri sendiri ni nape..nmpak sangat aku tgh serabut..aku ase better sekarang ni aku masuk bilik tdo...or uat keje math..ader gak faedah nye..um..key la...aku chow dulu..kuk lagi panjang aku menaip ni lagi merapu aku kat sini..hahaha..jagn penind bace enry ni key..haha

No comments:

Post a Comment