Monday, February 14, 2011

salah aku?

Aku tak tau la ape nak jadi ari ni...air mata aku tumpah lagi...kerana dye...hah !!! again and again...kenape erk?Salahke aku bg tau dye ape yg aku tak suke n ta puas ati sal dye?salah ke?dengan care bek kowt..aku tak tengking dye..aku ta marah dye..aku cakap dengan nada lembut n gurau..kenapa harus dya yang sakit ati erk?ukan aku?aku ta phm la.

aku gadoh lagi nan dya..atas moto dye..hahaha...dye skt ati bab aku ckp bek2 nan dya..twos anta aku blik umah n tinggal an aku cm uh aje..aku bengang n sedih..aku mek kunci moto lagend aku n twos kua..aku bwk selaju yg ley...itu uat aku puas...tetbe aku tersrmpk nan dye..aku nmpk dr crmn sisi dya follow aku dari blakunk..aku cuba lari dari dya bab aku ta na dya tgk air mata aku..biala aku sedih sndiri...aku tana dy tau aku nangish bab dya..aku lari n menyorok kt smpng kecil..huh lega bab dya ta nmpk aku..   

Aku ta tau pe salah aku..munkin aku ta ptot ckp cm uh kowt...hah...smpai bila aku harus mcm ni...mnjdi hmba cnta...bodohkah aku..atau mmg salah itu datg dari aku?                                                                                                                                                     

No comments:

Post a Comment