Sunday, February 13, 2011

my first story:)

Hey3...let me introduce myself first..aku yaya..i'm new on dis..sumpah ta reti pon na gune..tape2..lame2 aku blaja t pndai la an..hehe..aku uat blog ni pon bab aku na member2 aku tau pkmbngn aku..yup..aku sowg yg malas na update2 blog ni..bace2 blog pon aku mlas..haha apelah aku ni an..py bnyk kebaikannye blog ni..ley la aku share story2 yg hot2..haha.contohnye td..penah ark kowunk nmpk owg bwk moto helmet dye tetbe sje terbang..haha..td dsbb an kai helmet longgr n ta ikt lak tuh...helmet aku hmpr2 terbang..nasib adk aku kt blakunk uh smpt smbut,lau ta ta tau na ckp ape..haha..ta dpt na dibyg an kot..lalalalala..bia un owg kt jln rye uh bnyk yg menengok..aku terpkse menebl an muke berenti kt tepi jln and pkai lek helmet tuh tol2..mmg la klaka tpy bhye au...cube byng an if jd pape kt aku...aisy ta berani na ckp pe lah..ingt au kowunk...lau nek moto uh,,kai helmet,,n jgn lupe ikat...jgn jd cm aku..hehehe

No comments:

Post a Comment