Friday, February 18, 2011

bila hati bersuara

hey3..mau updte blog..haha..mengong..lalalala~~~~xtually nuting un yg aku na story2..mnkin ade..py ta swonok kowt untuk di "share"..kowunk na tau ta...aku ase an idup aku now ni cm kosong je....cm nuting...i dun kno y...aku sndiri cnfuse nan ape yg aku ase...haha..aku uat kowunk cume tuwot cnfuse ke???hehehe..penat a sejak abesh ckul ni...ta dudok2....cm2 keje kowt aku uat....sumtime rindu gak na g ckul lek...besh an:)

idup aku makin kosong bile dye da tade mase tok aku ag....cbok nan keje...siang mlm un keje...aku sndri ta tau dye uat tu sume tok cape..tok aku ke?ta penah kowt...dye now un da len..ta mcm dlu..da ta bpe na irau an sal aku...mk aku ader pesan coh aku berkwn nan owg len..ukan aku ta uat,aku uat..py yg len tuh ta same...tah cm bese2 je kowt..aku tau mk aku coh aku uat cm uh bab mk aku ta na tgk aku nangish ag kowt..haha..aku nangish bab budax uh?bodohnye aku...kdng2 aku tnye nan diri aku sndiri..aku ni syg an dye ke?coz aku sndiri un ta psti yg aku ni syg an dye ke ta..aku ta penah pasti nan ape yg aku uat...sglenye aku serah an je pde tkdir tuhan..

salah ke aku uat cm uh?ta penah na amik kisah sal prob sndri kowt..aku ni suke amik mudah...n ta penah na dga ckp owunk len bia un aku sndiri yg mntak pndpt owunk..haha...klaka an..arghh...wat wrng wif me yup..aku tana..py aku uat gak..ape punye pndirian larh...ta tetap...huhuuu..py yg pnting aku ta jd owunk len..aku jd diri aku sndir..n puas nan pe yg aku uat..walau un aku tau aku ader mnykitkan sesetngh pihak...aku btol2 minta maaf bab sume yg aku uat ta psti n ta tetap,,biarlah aku jd diri aku sndiri..n perbaiki sgale kburukn aku sndiri perlhn2...stiap insan psti de uat kslpn an...termsk aku...yg pnting kne bijak na uat pape un penyelesaian ,..:)..btol ke? :P

No comments:

Post a Comment