Saturday, February 19, 2011

why??

hahhhhhh...apelah nasib...dye ta penah berubah...never...dye ta pk ke dlu sblom ckp??sume aku ckp sumenye slh..tade yg btol?kate na brubah tpy...hah...dye uat gak..again and again...then yg dye tau ckp..maaf...maaf..maaf...dye na aku jge ati n prasaan dye..abih aku??ader dye pk pasal prassan aku?tade..ta penah...

kenape dye uat aku cm ni...n kenape aku just bia an je dye uat aku cm uh?aku ta snggup ilang dye ke?aku ase aku ley je idup tnpe dye...aku ley uat sumenye tnpe dye...tpy...munkin bnde ni terbntut bab aku terikat nan tempoh aku na dye bersame kowt...ader munkin ke kowunk?hahaha..asenye cm dah jd owunk giler la aku ni...bnyk owunk len yg bek n nak an aku..npe aku ttp gak nan dye?owunk ta tau ape yg aku alami..yg downg nmpk..aku je la yg jht...salah ke aku berkwn nan guy..gpown..guy2 uh ukan dye ta kenal...dye knl..dye tau uh kwn aku dr kecik..n dye sndri brkwn nan dak uh..

aku ta penah marh o maki dye if aku nmppk dye na gal len..lg la ciap ader pixca pipi bertemu pipi..dye nan gal..hah..aku tau tuh kwn dye...bb aku knl gal uh..tpy aku ta mrh un dye an..bab pe?bab aku percye an dye..aku phm dye...tpy dye..ta penah nak...n cube phm aku...hummm..ape yg dye nak?adil ke just aku je yg jge ati n prasaan dye sdng an ati n prasaan aku ni dye ta penah na jge n ta penh lngsung nak amik pedulik...nasib aku ke?

ya allah...moga kau tunjukkan lah jalan yang sebaiknya untuk hmbamu ini...sumpah aku sakit sgt nan  ape yg dye uat kt aku...aku ni  un satu..degil...bodo...ukan tade yg mmbntu..tpy aku je yang ta snggup na uat...ape aku harus terus berserah pade yg esa?bia DYA yang menentukan takdir aku..tnpa perlu aku berbuat ape2?sumpah aku bingung :'(

No comments:

Post a Comment