Monday, March 7, 2011

hye....sowi aku late na update blog aku..aku tade mase...um xtually ukan ta de mse..aku bnyk prob....aku na citer bout wat hapen yestrday...py aku da jnji yg aku akn jge maruah dye n berharap dye juga akn jge maruah aku..ape pown smlm mang amt menyakit an...teganye dye uat aku cm uh..haha...sedih???um...aku mnta maaf...aty aku tol2 dah tawar nan ko...aku ta pat na trime ape yg ko dah uat...bialah owg ckp aku jahat.....tapelah...dowg ta alami ape yg aku alami...segalanya aku serah kan pd yg esa...munkin ini dugaan dari YG MAHA BESAR..aku mnta maaf gak bab sayang aku pd ko dah semakin pudar...aku ta pat na uat ape....smpai bile ku na menyeksa diri....tipu ko dan tipu diri aku sndiri????berpura-pura sygkan ko walhal dalam ati aku ni dah tade lg name ko...dah bnyk kali aku bg peluang kt ko...cukup lah...mungkin jodoh kita smpai di sini..ta mustahil if mang kita ditakdirkan untuk bersama kita akn berjumpa gak kelak...

Aku tana tipu ko lagi...aku semakin terluka syg...tiap saat bersama ko dah tiada lagi detik indah...uat pe kiter terus an lagi if ianya melukakan ati masing2...aku doa an ko akn dapat yg terbaik dan lebih baik dari aku..ko jgelah diri ko..maaf an aku bab aty aku ukn untuk ko lagi...ukan salah dya merampas aku dari ko...pk lah ape yg ko da uat kt aku smpai aku terus terasa terseksa tiap kali bersama ko...bia an owg nmpk aku jahat..aku ta kisah bab aku tau dowg ta tau situasi sbnar kite....kiter same2 salah an syg....adil itu bg aku...MAAFKN AKU...sumpah aku tak berniat na lukakan ati ko...py smpai bila kita harus begini..saling sakit menyakiti....sama-sama lah kita bina hidup baru..aku akn sentiasa doakan kebahagiaan hidup ko..ingat allah itu sentiasa ada disisi kita..mohon padanya ketenangan...jgn ko uat bende yg ukan bab aku syg...jage diri....jage kesihatan...Maaf..aku dah tekad...kita kawan k...

hummm...aku tak tau sama ada apa yg aku uat ni btol atau tidak...py sugguh aku da ta larat na tanggung suma ni...mata aku dah kering nan suma ni....dah tade setitik un airmata yg tumph lagi...hadirnya dya bg sinar yg baru dlm idup aku...someone yg slama ni sntiasa bg skongn kt aku...mungkin owg akn ckp aku ni cpt cari pengganti...py kenyataannye...aku dah lame bersabar nan semua ni..sampai bila aku na seksa hidup aku semata-mata na jaga ati owg len..aku ptot dpatkan hak aku..aku dah ta sanggup ag terluka dan sakit...seharusnya owg hormat nan ape yg aku uat..bab selama ni aku dah telalu penting an owg len berbanding diri ku sendiri...its over..tiba masanya aku bangkit dan mulakan yg baru...aku kne jadi lebih kuat dan tabah..aku tau kwn2 aku sentiasa sokong aku dari belakang... ;(

No comments:

Post a Comment