Wednesday, March 9, 2011

ari ni dye ta contact aku langsong.....lege ke aku?btol ke ape yg aku uat ni?dye ok ta agk2?
ummmmm..aku harap dye sentiasa ok...aku dah ta lyk tok dye lagi...dah la..aku tana dah tacing2 sbnrnye..over sudah..haahah...aku just tepk sal dye secare tetbe..um mungkin bab aku dah idup disamping dye selama 3 taun....mungkin aku ase janggal....honestly aku ckp....sumtime aku lupe yg aku nan dye dah over....aku still pk yg dye uh aku punye n aku ni dye punye..kdng2 ase terbatas,,,py aku tao dye ok je skunk....berada jaoh di samping aku mungkin buat dye lebih bahagia..aku pasti uh....

dah lah ea yaya..tamo lah pk2 ag...ko un ase tenang an skunk....ta uat dye sakit aty nan ko ag...ta uat dye nangis bab ko ag...hoh?????dye penah nangis bab aku ke???hehehe....apelah aku ni...
na out :)

No comments:

Post a Comment