Sunday, March 20, 2011

hey kowunk....sowi la aku dah lame ta update blog ni...tade mase la...neway thanz tok sesape yg da jd follower aku....huhu...ya..aku perlukn kowunk an tok bce blog aku n skaligus bantu aku kurang an bebn dalam pale otak aku ni....um...tau pe cer aku now?....now aku tengah mengenali someone....dlm proses lah kononnye....kowunk msti pk aku ni senang cari pengganti kan....huhu....kadang2 kiter perlukan someone tok kiter lupekan someone...ta slah kan...ya...amat susah tok aku lupekan dye..lagi2 dye sentiase dekat na aku...dye ader gk mcg aku..aku lyn lah..py just as fren....da bnyk kali aku tekan kt dye yang aku cume mampu jdi kwn dye...aku dah ta ley trime dye mcm dlu2..n ta ley na bg peluang lagi dah kt dye...ckuplah peluang yg penah dye siakan dlu....yang lepas bia an lepas...now aku dah ade life baru yang better dari yang dlu...aku pernah ckp nan dye tok cari kehidupan yang baru tnpa aku...untuk ape kami bersama lau bende yg same tetap berulang an...smpai tgn kaki sume nek...tol tak...huhu

aku sgt3 happy now....bia un kosong nan pasangan hidup tapi penuh dengan kebahagiaan...mengenali yang baru umpama memberi sinar yang baru dlm hidup aku..hahaha...ape yang aku ckp ni ukan omongan kosong k...i mean it..hehe...neway cok aku na kua...nan si dya yang baru...mean ya...kitowng baru kwn or dlm proses mengenali....ta labih key..haha..hope evrythng lancar...

nanti,....if menjadi.,.aku akn story kat kowunk sal si dye yang dah uat life aku ni lebih bersinar...wah bersinar tau..haha..now lom masenye lagi tok aku citer sal dye an...cos kitowng...hehe...bawu dlm proses pengenalan..lalala...neway..aku ase enough la kowt...bnyk yang aku na bebel dlm ni..py aku tade mase...huhu...ya..bnyk post aku yg pendek2....hope kowunk ta bucan bace uh...saje mau kasi suspen..hehe...key lah...c u on da next post....tatah

No comments:

Post a Comment