Sunday, March 20, 2011


glitter-graphics.com

hahaha..update ag....sbb terlalu excited na kuar cok...smpai ta ley tdo...huh..padahal ukan ni 1st time aku kua nan dye kowt..hummm..mybe coz before dis kitowng kua just kejap je kowt...ya...kua kol 6 ptg...kol 8...blik kol 11...ai uuh skali blik kul satu...i mean...haluuu..mane best kua mlm....tade ape....sunyi je....kedai2 sume da 2top...na lepak kt tmn un gelap...uat naye jer.....aku ukn jahat key...hehehe

sebenarnye aku dok mencari lagu yang sesuai tok blog aku ni..py ta jumpe lah...kowunk lau ader idea g la tau...aku buntu ma....hahaha....amek kaw..aku tarok lagu yang ta sesuai..haha..pedulik ape..asal an best...tpy...alamk..haha..ni lagu fav dye...ta kne????lntk lah...mau lyn saja ma..hehe...ah..sudh..aku dh mengarut ni....bek stop smpai cni cblom aku mngarut nan lebih jaoh ag...hahaha


No comments:

Post a Comment