Monday, March 21, 2011


glitter-graphics.com

hai kowunk..ya sprti yg aku da penah gtau kt kowunk..aku kua nan SI DIA rini...haha...bia un bnyk halangannye tapy amat best....kowunk na tau...OMG!!....aku jumpe nan parent dye..haha..ukan setakat parent...nenek dye blah mak ayah dye aku jumpe..hah...dlm satu hari ni...wow....haha...sgt2 terkejut bb sume ni tak seperti yg ktowng plan...sume ni di luar kawalan..ape un..aku di sambut bek family dye..mk dye siap tnye aku mcm ne awak ley kenal nan budak haziq  ni....hehe...so cute...kazen dye un cumel2 n cm suke arh nan aku..baby dye un cumel...yang aku ta ley bla...ley lak aku bwk diri..mane tak nye...aku g blik air jap..aku kua je mk dye ckp cm ni "yaya,kite tggl la ea...bia haziq bwk atok g klinik...."...extually aku gabra kowt kne tggl nan family dye...bia un just 4 a while...tapy..ya...aku kne biase an diri...

tetibe aku isau if famly dye ta pat except aku...yelah...kitowng an still study..mean ya..pas kua result msng2 msti na smbung blaja an...pe un aku harap downg fhm yg aku ikhlas berkawan nan anak diowng uh....chewahh...haha

hum...nmpknye..dye dah jumpe family aku...n aku un dah jumpe family dye...so...huhu..aku ta tao na ckp pe lah...sumenye berlalu nan pantas skali...wahwahwah.....dlm kol 3 bawu lah kitowng kua..mean g karok...shoping2 sikit...huhu...bia un ape yg kitowng plan ta jd...tpy...sume ni cukup bermkne cos aku dpt mengenali parent dye...hmm..aw aw...nape nan aku ni...hahaha

py dlm kegembiraan ni...hummmmm...ader sumtin yng ta kne...my ex..u kno who rite...dye call time aku spend time nan SI DIA nih...nasib aku silent fon..tadelah terganggu sgt...n kowunk tau ape???hahaha
(cm owunnk giler) dye maki aku...aku ta tao npe...hum...taya lah aku na taip lek mcg2 dye yang mengalah kan jantan yg tade maruah uh...aku sendiri malu na bace mcg uh lek....aku ta tau npe dye suke ckp aku cm uh...tros terang aku tana aib an dye kt sini...bialah pe yg dye ckp uh mnjadi rahsie aku....aku tana kowunk pk yg ta elok sal dye....bia un kenyataannye...hummm...ya SI DIA tau sal ni...um...alhamdullilah...dia sgt2 faham situasi aku...bialah...aku ase sgt tenang sbb SI DIA berjaya tenang an aku..ya..mcm aku tenang an dye saat dye tgh panas,,,hehehe..

hummm...aku ta tau lah npe nan my ex uh...ape un....moga allah sentiasa berikan aku petunjuk di setiap jalan yang aku pilih...aku redha...aku terima segala fitnah dari mulut dye yang ta pernah puas mmberi makian kat aku...ape un..aku sentiasa doakan yang bek2 tok dye...insyaallah..nati lau tibe masenye nanti..aku ceritelah kat kowunk sal SI DIA UH..huhu...coz now ukn time yg sesuai ag...yelah..ikut pengalaman...baru kenal...mang sumenye indah...ceh...poyo seh aku ni...aku tana senang sgt jatuh aty..py na uat cm ner an....aty n perasaan ta ley na pakse2...dye dtg sendiri n pegi nan sendiri...sume tuh atas kehendak yang MAHA ESA...kita hanya mampu merancang an...neway...untuk mase skunk..aku sgt eppy...but at the same time...aku ase sedih nan ape yg berlaku...hope sgt bende nih ta jadi lebih trok...moga masing2 dapat terima  ujian darinya...ape yg aku uat ni coz aku ta thn nan kehidupan lampau..sumpah aku ta berniat na maen an aty dye..py sume ni dtg dari sape gak...maaf an aku if mang btol lah aku ini insan yang berdosa...sgguh aku akn doa kan kebahagian tok owng sekeliling  aku ta kire dye ader uat salah or ta nan aku...aku terime apa saja
 >yang mendatang nan tgn yang terbuka....moga di beri petunjuk oleh NYA....amin:)

No comments:

Post a Comment