Monday, March 21, 2011

i am who i am

hummmm..pagi lagi aku da tease na update blog aku ni...ni sume coz pagi2 ag aku dpat makian dari mulut si hangsuang nii...i mean..ya....u kno who rite...my ex lah yg mulut dye uh bau sampah...hum....aku ta marah..tapy aku malu nan perangai dye tuh...aku ta tau la lau dye sndiri ta malu nan perangai setan dye uh...aty aku tol2 hancor nan kate2 yang dye lempar kn...ape dye ingt aku ni pompuan yang tade maruah ke....YA ALLAH kau tabah kan lah aty ku ni...cekal an jiwaku ini...sgguh aku ta thn nan kata2 hinaan dari mulut dye..salah kah aku pergi sbb aku ta dpt bertahan nan sikap n kelakuan dye kt aku...smpai bile aku na jadi hamba dye...na jadi bahan penghinaan dye...da putus ni un masih lagi dye na hine aku...npe dye aku aku cm uh skali...main2 an maruah aku sebagai seorang perempuan....aku ta fhm la...besar sgt ke dosa aku..aku cume na kua dari penderitaan..aku na hidup mcm owg len...tade niat lain...ape ta layak ke aku dpt kebahagiaan uh?jaat sgt ke aku?

cok resuly spm kua..sgt2 tkowt..aku ta tau la ape jd agknye...time ku exam uh lah mcm2 dugaan yang aku hadapi...aku harap sgt sme uh ta menjejs an keputusan spm aku nati...moga ALLAH itu sentiasa ade di samping insan yang teraniaya seperti aku ni...aku tau ALLAH uh aha penyayang dan maha pengampun...mungkin dugaan demi dugaan yang aku tempuhi ni ader hikmah di sebaliknya..sgguh DYA menayangi hambanya....

YA ALLAH...TABAH KAN LAH HATIKU INI...SUNGGU AKU HANYA MAMPU BERSERAH KEPADAMU...AKU HANYA INSAN YANG LEMAH YANG BERMAIN DALAM PERMAINAN DUNIAWI INI..MOGA KAU MEMBERI AKU SEDIKIT SINAR KEBAHAGIAAN DAN MEMBERI PETUNJUK DI SETIAP JALAN YANG AKU PILIH..AKU BERSYUKUR NAN KURNIAAN MU INI YA ALLAH..DAN AKAN SENTIASA BERSYUKUR DENGAN SETIAP PEMBERIAN MU NATI...

No comments:

Post a Comment