Tuesday, March 22, 2011

hey3...hehe....aku update blog ni pas je my hunne balik..hehehe..malu arh....dye dtg sebenarnye bab na mohon maktab came2 nan aku...isyk2...ngade tao..haha....

opah,tok n busu aku dtg umah aku rini...bab na turut serta suport aku tok ecok....ya as kowunk tao an...ecok kua result spm...i mean...ari ni lah...hahaha...tol arh an..aku update kol 12:15...so dat da masok ari rabu rite....OMG....sgt cuak....nasib dye dtg...dye dtg bab na tenang an aku...dye tana aku pk an bende2 uh sume..chewah....gedik tao...hehe

sgt best dpt spentme nan dye tadi...huhu...rase cm ade satu perasaan yang sgt2 asing dalam diri aku ni...huhu...OMG!!takkan la kowt...hehehe....lau btol lah..aku sgt bersyukur bab ALLAH itu memberi aku cahaya baru dalam jangka masa yang singkat...munkin ini hikmah di sebalik apa yang da aku alami..kowt...huhu

kowunk n tao ape?dye beli an aku purs...OMG....cm ne dye tao purs ku wosak...huh...ni mesti kes dye slongkar beg aku tnpa aku tao ni...aisyk...pndai dh ni...hehehe...pe un aku sgt suke nan purs yg dye bagi ni...upsss....SUPRISE dr dye..hhahaha

aisy..bende2ni sume uat aku ta saba na citer kat kowunk sal si dia ni..hehe..aiyskk...suke uat suspen arh..hahahaa...sabar itu separuh dari iman..alamak poyo lah..hehe

pe un..aku kne get ready trime ape un yang akan mendatang...tmbah nan bebanan lagi bape jam ag result spm akan kua...hummmm...pe un...waktu ta ley na diputar an balik...aku sedar aku bnyak sgt men2...ta serius langsung...sangat sambil lewa...huh.......harapan yang family aku letak kat aku sgt2 tinggi....semoga allah mengurniakan keputusan yang baik buat aku.....juga buat kawan2 aku...amin..

No comments:

Post a Comment