Saturday, March 26, 2011

HAVE A NICE DAY

heyp....huhu..bwu heboh na update blog...result spm da lame kua...haha...aku ta de mase lah beb na ukk lapy ni...neway...aku ader bace blog silah....aku mang bangge giler lah nan kwn aku yang sowunk ni...sgt2 bersyukur nan ape yang dye dpt...ta malu un nan aper yang dye ade...huhu...biler aku bace blog dye ..smangat aku jadi tersangat2 pulih...thans silah..sayang kaw..hehe

neway...congrate kpd sape un yang dpt result yang sgt2 bek...ta mcm aku...haha...pe un aku sgt bersyukur bab aku dpt result mcm ni...sgt bek tok aku smbung study n amek kos yang aku na sgt uh...ta sape un tao tau..hehe...rahsie...bia t aku da capai ape yang aku na...bawu aku gtau...haha...

tapy...aku sgt2 bangge nan my laling(poyo)..haha...dye dpt result yang..um ley dikatekan bek...banyak lah gak A dye berbanding aku ni ha..hehe..dye ley pegi sgt jauh berbandng aku..um....munkin ke luar negara...hahaha,...poyo uh.....dye gak yang ader nan aku time aku ngah frust nan result aku yang ta mencapai target aku....dye gak yang ader disamping aku di saat aku kene marah nan mk  aku...n dye gak yang pujok aku di saat aku merajok nan mak aku...hehehe..neway thans wak....saye hargai itu sume..

ape un...now aku sgt2 bersyukur nan ape yang aku dpt...sekurang2 nye aku aku tade gagak,,,n result aku credit sumenye...aku mang ptot bersyukur nan ape yang diberi olehnya pada aku...munkin kejayaan yang tersangatlah berjaye aku uh blom tibe masenye ag...ape un...aku kne lebih usaha untuk pegi lebih jauh..aku taley mudah tersungkur..aku kene kuat n kene tabah...yeah!!!itu yang sepatotnye..lol

P/S :tetibe ase ketinggalan lak bab bawu na citer sa result spm...ehik ehik

No comments:

Post a Comment