Monday, March 28, 2011

Huhuhu..ari ni mcm ader giler siket..aku ta tao aper yang aku na citer,..so izin an aku merapu dalam entry kali ni...hehe

Saham mata wang aku sekarang tengah meningkat naik,,,hehe....banyak berjimat demi untuk mencapai satu misi..hehe....secret mission...only me n haziq jer yang tao bout dis,.haha (extually misi yang sangat merapu)..haha

Ari ni aku n die bekerje seperti biase....but mlm tadi die dtg umah aku...n kitowng hang out lagi...but dis time wif my famly...kami p makan...n lepak2 kat pantai jup...n ader siket adegn winter sonata...atau lebih menarik sekali adegan sanay walang nang wakas...hahaha....tacing2 lak di malam yang hening dan dingin..hehe...die ta bagi aku pakai eyeliner bab dye ta suke...aku lak ley terlupe...selalunye lau aku kua nan dye mang aku ta penah pkai eyeliner...lau pkai un sgt nipis n nmpak cm ori...but dis time...alamak ter'over dos lak...mang tak la dye na pandang aku...bab katernye...dye takot...haha...ape lah dye uh...py an dapat tgk muke dye yang cm tacing uh...cute gak,,,hehe aku suke usik dye...mnje n gedik.....munkin kowunk geli an....haha...dye ukannye mnje n gedik tahap kritikal uh..lau cm uh aku un ta kose na melayan da..py muke dye tadi cute lah...ihik4..alamk gedik uh da dtg...tpy cm ne un...kami ta bergado besar sal hal remeh ni....saje mengade lebih larh...haha...da la tana citer ag bout dis...hehe...

Agrhhh...extually ari ni aku penat sgt....py mate aku ni ta ley na lelap...bab uh aku update blog nih bia un aku hanya mampu story sumting yang merapu..pe un merapu uh uat aku sgt puas....rase mcm ilang sume kekusutan...chewah,,,

my ex...um....dye send mcg kat aku tadi....dye kter kwn bek aku cari dye...n dye tudoh aku uat citer kat mmber bek aku uh..n member bek aku uh na gado nan dye bab aku ke???ntah lah...sumpah aku tade citer yang ukan2 un kat cape2....bab sayang aku kat dye uh masih berbekas ag bia un sedikit...aku ta dapat na lupe kan dye....aku tana gdo nan dye ag...cukup lah..lau ley aku na berdamai je nan dye....jadi kwn dye un ok gak...py ya...mesti kekok an...um....aku tana dye gado2...ag2 atas dasar fitnah...aku serah an sume pada allah...moga diberikan petunjuk oleh nye..

oke lah...aku ase cukup smpi situ je arh...kunk nth ape2 plak age yang aku na mengarut...aku ni ta mcm setengh owunk uh..yang ader je ceritenye....tiap saat ader je yang  na di kongsi...kisah hidup aku ni kadang2 simple n kadang2 rumit...hahaha..

well....ape un....c u next time lah...tu un i aku rajin lah na meng-update ni..haha..tana cakap banyak dah....chow...  :P


No comments:

Post a Comment