Saturday, April 9, 2011

sampai bila??


hye..um...ari ni bawu dtg mood aku na update blog aku ni...spnjng smnggu ni...aku di ganggu oleh bayangan itam...bayangan yang sama sekali aku takuti...dya hadir kembali dalam hidup aku..tros mengganggu aku...kenapa???bukan aku yang uat dye terluke...tapy diri dye uh sndiri... tros2 trosan dye "menyalak" n tros menyalah an aku...arghhhh....

tanggal 8 april,dye(ex aku) dtg umah aku...katernye na pulang kan sume brg2 aku...fon aku yang 2 bijik uh....tshrt...foto...huhu....its k lah if mang dye na pulang an barang aku...aku ngat pas dye pulang an barang uh kat aku...dye akan pegi...tapi...sebalikye yang berlaku.aku diasak asak...um...aku mnta maaf..nama kau da ta de lagi dlm ati aku....bukan sama sekali niat aku tok luke kan kau....munkin salah aku...tapy ati mane yang dapat bertahan lame nan sikap ko yang macam ni...cukup lah...bebas an aku pergi..bia lah aku kecapi erti kehidupan yang sebenar...lupakan kisah silam kita...syg aku ta de lagi untuk kau..aku ta na tipu diri sendiri dan  mempermain an ko...tidak sma sekali dalam istilah hidup aku untuk mempermainkan ati owg lain...

aku dah tak sanggup lagi diasak nan pujuk rayu ko..aku taley terus berpura-pura hidup bahagia di samping kau...berapa kali untuk aku berikan peluang agar kau tros hidup disamping aku...berapa kali juga aku harus korban kan kebahagiaan sendiri hanya untuk melihat kau bahagia sedang kan aku tros merana...

hmmm...maaf....aku ta snggup tok tros an semua ni..haha...gile aku dibuatnye...tolong lah bebas  an aku bersertakan keikhlasan dan kemaafan yang luhur serta tulus...ikhlas dari lubok ati kau..tolong lah...aku nak rasai kebhagiaan seperti yang lain..bebas kan aku..

No comments:

Post a Comment