Tuesday, April 12, 2011

kangen!!



hapy bufday to you,
hapy budday to you,
hapy bufday to my sunshine,
hapy bufday to you..
muah!!!



hahaha...dat song aku nyanyi an to my lover tepat kol 12 tgh mlm...hehe...malulah......huhuhu...aku cakap kat dye aku tade hadiah na bagi kat dye....tapy sebenarnye...syhhhhh....aku mang da sedia an lame dah adiah tu tok dye...mhl au...lbh 1oo gak lah...hahaha....aku ta kisah bab dye ta penah kisah nan aku...dye ader beli an aku skirt au...sgt cute...tgk nih...huhuhu
hrge ni sangat ley tahan...tapy dye tgk aku cm sngt suke je tgk skirt nih...dye twos beli an....omg...aku mane biase pkai skirt beb...giler lah...lau setakat panz lepas lutut uh biase lah....tu lah beli ta tanye dlu....haha...honestly aku mang suker giler skirt nih..py...aku ta berani na pakai ma....hahaha...pe un..thans sayang..muah...love you.. :)


tiap kali aku hang out nan dye....hati aku ase tenang sangat...ase cm haaaa...ta tau na ckp ape...hehe...tiap kali bersama nan dye..ingatan aku pada sume masalah lenyap macam uh aje...py syng nye...aku hanya mampu smpn kenangan uh dlm ingatan...coz sepanjang kitowng kua...ta penah sempat na snap pixca...haiyo...swonok sgt bercangkerama...hahaha..bengong...toing!!!

now dye ta sehad...um...cian dye...cok aku na hang jap...p beli hadiah mak aku..cok an busday mak aku   ...ngat na pkai lah skirt uh tnjuk kat dye..tapy aku tana bahaye an dye..if dye ta elok gak  aku na dye berehat...haaaa....rindu dye sgt lah...

aku ngat aku na potong rambut lah....panjang nau....bile kua nan dye uh...da mcm pontianak..lagi2 bile kene tiup nan angin...wahsai...lagi taley bla...haha...tpy...dye ta bagi...dye kate..dye suke tgk rmbut aku..panjang...dye ta bagi aku potong ag...apolah....na tunggu sampai cecah bontot apo...toing!!

aiyo...ta cabar lah ecok..mnta2 dye sehad...ari ni aku da bagi dye rehat sehari suntuk dah au...aku na jumpe dye...rindu(nada gedik :P)...excually aku ta saba na tgk muke dye cok bile aku bagi hadiah ni kat dye..haha...adoi....ari ni aku over excitied lah rini...haha....ta tao lah kenape..hahaha

aisey...tetibe aku ase pwot aku lapar arh....urhhh..na mamam...na mamam...aku g mamam lu lah au..huhu...tatah












                                                                                                    
                                                                                                                       

No comments:

Post a Comment