Thursday, April 14, 2011

GIFTS

capek...tunggu dye lame cgt..huhu

hey3...huhu...ader bende best yang aku na story ni...hehe...smlm ta smpt na update bab hang out  nan my sunshine...telat sudah pulang nya...huhu...smlm bufday mak  aku.....da plan da nan syg aku uh...na bg present yang best..huhu...bunge...aku tgu..punye tgu...dye punye lah lame...capek aku tggu ...penat jugak lah aku menahan mak aku 'supaya' ta kua dari rumah..huh..last2...bpk aku da bsing...aku terpkse bia an mak aku pegi...sob2...ta jadi plan kitowng...pas je mak aku pegi...dye un smpai...aku punye lah bising at dye..tetbe...dye kua an sumting kat blakunk dye....n guess what...white rose!!!...untuk aku!!! putih melambang an kesetiaan...omg....aku giler terperanjat lah...aku mang suke ros putih lah....haha...hapy sgt smpai tanpe aku sedar aku terpeyok dye...adoi..malu lah...ape lah aku ni...huhu...



cntek an..hehe..bunge idup uh...jenuh lah aku na mnjagenye ni...ayoyo...tapy syg...bunge uh kuncup...mak aku punye dye bagi kembang..ta adil...dye cakap...dye na aku tgk bunge uh kembang dpn mate aku...sepertimana kasih sayang dye kat aku yang semakin mekar...ayo...jiwang...haha..malu...malu...ape un..aku hapy giler....then aku un ape ag..aku masok bilik n kua an sumting yang mang da already aku siap an tok dye...kelmarin an bufday dye...ta jumpe so ta dpt lah na bagi...dye terkejot...tgk adiah uh besar..hehe...bag dye je besar...dlm nye sederhane je ma...hehe...neway..itu mang khas tok dye...:)..disebb an mak aku un tade kat umah...so kitowng letak je gifts kitowng uh kat ats meje...dua buah novel dari aku n adk aku...n sekuntum rose merah dari haziq aku...


aku sisip an sekeping nota untuk mak aku...i hope she's like it....huhu..bab sume yang ktowng bagi ni..barang yang dye mang da lame merungut nak bnde2 ni....hehe...cumel...kadang2 aku tengok mak aku ni mcm budak tecik..hehe...love u so much ibu....muah...

setelah sekian lame aku menunggu akhirnya semua plan yang dirancang ta menjadi..huhu...tapy aku ase yang ni un na cukup best uat mak aku...n adik aku ckp...mak aku suke giler nan  barang uh..hehe...aku un suke tgk mak aku suke...pas je aku letak barang2 uh kat atas meja...aku n haziq ape ag...kua lah...hehe...kitowng merayau satu melaka...pg dp..mp...n merayau lak kat jusco...tetibe pyot aku lapa sgt....dye nan penuh care lah kononnye bawak aku g makan...makan ape???


jeng..jeng..jeng....kenny rogest..hehe....aku mam banyak2 smpai kenyang..mane tak nye..lapa uh....ta sarap un tau...huhu...pas mam aku nan dye g round2 satu jusco...jalan punye jalan...dye trnmpk satu tank top ni...cumey ader render2..hehe....dye twos amek n coh aku try..then dye tgk oke je twos beli...adoi..aku nek segan lah nan dye...aku ta mnta un dye bagi..lau aku mntak???tah ape lak yang jadi an...aku ase sgt kekok n segan dapat someone yang mcm dye ni...um...ari uh sebenarne dye ta bek dmm ag,,,tapi ta tau npe dye tetap gak na kua jumpe aku...hum...haziq2..nape la awak ni mcm ni sekali...awak uat saye ase serbe salah lah wak...

smlm aku ase sgt swonok dapat luang an mase yang panjang nan dye...and the most important is...aku dapat gembira an aty owng yang paling sayang...mak aku...hehe...balik je umah aku twos dpt an mak aku n tnye dye suke tak gift uh....mak aku jerit ckp suke..hehe...tpy yang paling dye suke bunge pmberian haziq uh lah..huhu...idea aku gak uh...mak aku asyik2 masuk blik tgk bunge uh...risau lau layu...aku pegi dapo..amik gnting n pasu kecik..aku bubuh ai dlm pasu uh...aku gnting sikit bungkusan bunga kat bawak uh...aku letak dalam pau yang dah berisi air uh..ha....bawu lege sikit mak aku..hehe...rimas lak aku tgk mak aku asyik tgk bnde uh..je...hehe...

huaghhh..panjang lak post aku kali ni...over excited lak..haha...adoi..lenguh lah tgn ni...na tito lh...hope ari2 yang mendatang akn menjadi lebih bahagia dan amat bermakne...assalammualaikum

No comments:

Post a Comment