Saturday, April 16, 2011

KAWAN.....I miss u all

sepi...rindu...arghh....uat aku teringin na update blog ni...aku rindu dengan teman2 seperjuangan aku..tiba-tiba..hummm...kowunk....kowunk dengar an...aku indu kowunk....hum...aku rindu saat kiter same2 dulu..nakal same2...gedik same2....juwai...ingat an...kiter bising un same2..gedik same2..haha...suke suke...hehe...ghia...syng ko lebey..suke ngumpat nan ko..hehe...ain...bia un suker tacing2...py aku sayang ko gak...keakraban kiter semakin retak...tolong GAM kan lek..huhu...wani...ta tao na cakap cm ne...suke kene ceramah nan ko..hehe...eton...aku suke sakat ko...siyes..lalala...dan classmate aku yang dulu...suke sgt bler mane kiter lepak ramai2 dalam kelas...n uat kecoh satu sekolah...love all of u...

kowunk...aku na sampai an satu berite kat kowunk...if mang aku ta pat tawaran mane2 dengan result aku yang ta sebagus kowunk ni..aku akan pegi jauh dari kowunk...i mean keluar jauh dari malaysia...nati...aku mesti bertambah rindu kat kowunk...aku sedih...aku menangis...kowunk...doa kan aku ples...doa kan aku ta pegi dari sini..jauh dari kowunk...aku tkowt biler aku dah jauh...kowunk akan lupe at aku..

ya...study kat luar ngara munkin impian semua  owg...aku???um...aku sayang kan malaysia...extually aku sayang an kawan2 aku...mak aku...n of coz lah termasuk si dia..dia un ta na bagi aku pegi...pas je mak aku cakap kat dye yang aku akan ikut pak long aku ke korean if aku ta pat study ane2...dye buntu...sedih barangkali...

ya...aku tak dipaksa untuk pergi...if aku tana pegi ley aje..cume ini semua untuk kebaikan mase depan aku an...masih dalam pertimbangan untuk aku pergi ke sane...insyaalah....dengan izin allah...aku akan bertolak ke sane dalam tahun depan...mungkin itu satu jangke mase yang lame bagi kowunk...tapy...ta bagi aku...see..now je da bulan 4...ta lame lagi na masuk bulan 5..7 bulan tu ta panjang..pejam celik...pejam celik...dah masuk 2012..now aku mang da get ready tok ke sane..yang paling ta ley bla..aku da mule blaja bahase korea...hahaha...bengong...

Pemergian aku ta tentu lagi...ne tau tup2 aku ta jadi lak pegi an..haha..betape aku hapy if aku dapat study sini je:)...semua ni terletak kat tangan pak long aku...if dye jadi kerja kat sane...aku akan ikut dye ke sane...dye dapat 3 tawaran kerje kat luar negara...if aku ta pat blaja kat sini...aku akan ikut dye n blaja untuk jadi macam dye...humm..aku ta tao na cakap sama ader aku hapy bab na pegi ke tempat yang mng aku na pagi sangat..o aku sedih tinggl an semua kenangan kat sini..kenangan yang semakin hari semakin segar dalam ingatan aku..

arghh....tetibe tengkuk aku ase sangat sakit...otak aku serabut..haha...penin2....aku ase enough lah..i hope everything will going to b ok...same2 kiter doa..untuk kecemerlangan masa depan kiter bersama...amin

No comments:

Post a Comment