Monday, April 25, 2011

tidak!!

hah...lame ke agaknye aku ta update blog aku ni erk??tah...aku un ta pasti..ukan tade citer...py malas na menaip pnjng2..haha....smlm aku kua nan my beby boo..hehe...py kami lek ta lewat....around 10.30..sgt seronok...segala kerinduan terubat sudah..haha...terlebih sudah..hehe

ari ni...um...balik dari keje...tetbe rase cm ne belek2 aku punye album2 yang penuh kat dlm fb uh..kebanyakan nye aku private...smpai kat satu album ni..tanpe aku sedari air mate aku mengalir dan terus mengalir...ya allah...what hapen to me...shit!!!kenangan lampau nan dye terimbas kembali..gambar yang ader uh mencerminkan bertapa bahagianya kamii suatu ketika dahulu...kalu lah masing2 tau na mengawal diri,hal yang trok pasti takkan berlaku..

sudah!!sudah!!!aku patot lupekan ni semua....dia ukan tok aku lagi....n aku kene sedar....aku dah ader someone yang care pasal aku...aku kne ingat..aku skunk milik seseorang yang sayang dengan aku..aku ta bley mengkhianati dye...aku ta ptot pikir kan yang lepas sedangkan aku dah berjanji pada dye yang aku akn lupakan kenangan lame tu...aku ta ptot mcm ni...seolah-olah aku dah mengkhianati dye..minta di jauh kan..amin.....maf an saye wak...sungguh ia diluar kawalan saya..

ckup lh...kebahagian aku sekarang makin terasa...aku tana nati ape yang aku uat ni akan uat hidup aku kembali gelap seperti dahulu..

dah lah..aku na tutup buku lame...cukup lah...skunk aku akan kmbali ke alam nyata........

No comments:

Post a Comment