Wednesday, April 27, 2011

seronok

hot!!!!!!!!

haha..poyo nye hot....jap2....start ptot nye cm ney
assalamualaikum semua...
haha..penoh adab dan sopan..hehe...cayalah...adoi...ase pelik tak aku kali nih?hhehehe,,,over dos an....happy ma...haha

ari ni aku kua nan dye ag...ta g mane..just lepak2 kat pantai....sangat swonok...bia un  hnye dok ats moto py sgt swonok..kami bermnje..ups...haha...tgk matahari trbenam...bia un matahari nye tidak kelihatan..haha...kat tmpat favourite aku...tmpt kenangn...tempat terindah...bia un kenangn lampau kat tempat uh terimbas kembli.aku tepis paksa...aku bia kan kenangan uh hanyut di bawa arus ombak jauh mengembalikan aku ke alam nyata..yang kini adalah saat aku untuk mncpta kenangan yang paling terindah uat si dia yang berada di samping ku kini...

bia un seketika cume..tp aku sgt menghrgai saat2 kami bersama..hehe...aku balik n dapat kis kat dahi...hachu...kenape2...terkejut aku di uat nye...adoi...aku jadi malu...haiyo...

tapi mlm uh...kenangan lame aku datang menghimpit aku...huh...dye nmpk aku nan bf aku kua same...then dye perli2 aku...nadanya berbau cemburu...tolong lah ...aku ta penah kacu ko ag...antara kita hanya tinggal kenangan...seperti lagu saleem-tinggal kenangan..haha

neway..pe un..meluangkan mase bersama seseorang yang sangt kter sayang sangat2 seronk biar pun untuk sedetik cuma..haha..saat2 ni lah yang ptot kiter hargai nye seadanya...selagi nafas kita bersama dia...
......................................................................the end.......................................................................

No comments:

Post a Comment