Thursday, April 28, 2011


hey kowunk...smbil denga mak aku bising..rase mcm na update..hahaha..pale aku sedikit penin...uhui...mbr2 aku dok xcited story sal kemasukn matrik ...aku..hehe...uat aku kusut..haha..poyo..

lagi s2 kepale aku dikusut an lagi nan budak uh..yang ta penah serik ganggu aku...adoi...ape ke bangang lah hai....hear dis...dye dah ta dpt uh dah la an....ni ta...ley pulak menyalak kat aku...heloo bro...come on lah...ko yg lingkup ko na salah an aku nape?...aku pulak penyabb ko dpt result trok...???what the hell !! ko yang mengusut an pale otak ko...ko yg gatal...ko yang heboh menyalak kat aku time2 na exam..ptotnye aku yang marah ko bb ko lah penyebb aku cm ni....carik pasal nan aku time exam....mcm vavi da...tapy...aku tana jadi mcm ko...p mam arh ko..aku rimas tau ta nan ko..hah...y???..aku tana jadi mcm ko...uat pe na kenang bende yang lepas..uat hati jadi makin panas...skunk ni...dye da makin trok pulak ugut aku...hello..aku ta ganggu un kebahagiaan ko nan awek2 ko uh yang knonnye ko ckp keliling pngg uh...huh..

dah2 lah weh....jadi matang ley ta...jgn jadi bodo..mcm budak2 lah...penat aku na mendengar ko mnyalak...arhh....ni memang dah geram tahap cipan dah ni...kunk ape lak yang aku mencarut lau bia an berterusan...huh!!

hum...pepown thanz syg...coz always b my side....ase cool je biler dga sore dye tadi.haha...sengal...the best words...u light my way..haha..aku ok biler dye ade..ngeee


.................................................................................END...........................................................................

No comments:

Post a Comment