Monday, May 2, 2011

hujan

assalamualaikum...di mulai nan bismillahirahmanirahim

haha,....ujan2 cm ney mang sgt swonok update..giler lebat ujan kat cni..sjok..brrr....da bape ari erk aku ta story mory dlm ni...baget mcm dah berbulan2 ta update..haha
oke...ini ya...ari sbtu ari uh...aku kua ag an dye...yeah...dlm kol 8 lbh dye dtg mek aku...then ta pg jauh ma...jln2 kat pntai jerk....konon nye na pg concert..just na tgk faizal tahir n 6xth sense..hey silah...saye jumpe faizal tahir lah....biler salam dye uat saye makin rindu and teringat kat awak.....FAISILAHZAL...hehehe
haha...nasib aku bek lah,....smpai2 mang turn downg menyanyi un...time penutup..hah...dah agk dah...

pe pown...lebih swonok pndang muke dye dari tgk downg uh menyanyi...ceh poyo lah ko yaya...haha,,ag satu....kat tmpat keje aku...ader sowng minah ni...mcm saje jer menunjuk fon blackbery dye kat aku...halu...aku ta mnt lah beb..banyak butang...bikin kusut pale aku je...haha...sape je yg suke blackbry???ckp2...just na tnye,,ta kusut ke banyak2 butang ni..hehe...atau..munkin bb function dye terbek wok kowt an...huhu...py bg aku...aku lbh suke pkai yg mudah..bb bnde nih an tok kemudahan kiter...aku ni suke yang mudah je...dlm erti kater len...agak pemalas..haha

huh..tup2 da bulan 5 rite...kowunk da ready na tau keptusan kmsukn upu...huhu...aku mang ready + tkowt...lau aku dpt..aku tak nakk heboh2...tanak sape2 tau....xcept lau downg tnye lah..n aku tana amek tau sal downg...huhu..ukan aku ni selfish...cume aku tana uat downg tertekan....lg2 kne desak....

hum....kat sini aku na uat satu ag pengumuman....sebenarnye...setelah aku kaji2...tilik2...aku tau ape yg aku minat...ukan bidang perubatan...mahupun cikgu...nurse?jauh sekali,,,ape yg aku minat nih jauh tersasar dari ape yg aku belajar time skul dulu...yap...munkin biler aku cakap owng len akan cakap...
"ekeleh..ape lah tu yg ko mnt?ape gune keputusan ko yang ley jadi yang lebih bek...setakat cm uh...bek ko blaja sastera je"
py na uat cm ner...dh aku mang minat uh...haha...na tau pe?art n design..n yang sekutu dgn nyer...huhu...aku minat lah...design2 ni...swonok tgk interior designer,exterior designer, mahu un fesyen designer,lagi..ape2 ajer yg melibt an design mendesign..aku suke...py ta penah mencube..aku nak !! haha...cita2 yang berapa nak tggi...bb aku takowt lau aku menceburi bidang uh..aku akn tersungkur kt tgh jln...tade yg na menyokong..haha...py aku pedulik ape:P ..aku dah mohon course uh kt u..py tah dpt tah idak....kdng2 ape
yang kiter mohon uh ta tntu dpt an..yelah...belmbak budak pndai kat malaysia ni..rite..ya...ape un yang aku dpt aku akn terime nan tgn terbuka nati...aku ni an owng yang suker akan cabaran...n suker uat sumting yang baru m diluar keinginan aku...insyaallah...lau kiter ikhlas....ianya pasti berhasil...

urh...tgk jam...adoi...aku na mndi n solat dulu..t ader mse updte3 ag. :) ...bye

No comments:

Post a Comment