Saturday, May 14, 2011

Aishiteru

AISHITERU...!!huhu..gempak ke title uh..hehe..ari ni mud aku na update blog dtg pas dga je lagu aishiteru nyanyian zhifilia..oke..lagu uh da jadi background music blog aku...wel....perkataan uh amat bermakna bg someone yg di lamun cinta...haha..iye ke..

oke...extualy..tetibe aku rase rindu kat gemok boyot aku..huhu....padahal cok na jumpe dye ni...sangat gedik...haa...ya..aku cume ade a couple of days tok aku na spend time nan dye...coz after dis...konfom msng2 busy nan kuliah masing2....aku n dye jauh...ta same tmpt..so msti ta bnyk mase yg aku dpt luang an tok dye n...haha...bajet..hah..mcm2 nasihat yg bernas yg dye bg kat aku ri selase lepas...sgt ta ley go coz lmbt ag kowt tarikh uh..hehe...selase lepas..kami hang out together..kua mkn...tgk wyg...n makan lagi..hehe...soke,...time uh mang kitowng spend time giler2..mcm na berpisah ari uh gak..hehe

dye pesan...t kat sane jgn bwk top..jgn bwk sua pndek...jge diri....jgn mudah terpengaruh...jgn pkai kardi coz nmpk seksi...jgn pkai dedah2...n bnyk sgt..hehe...aku ckp..ye syg...bek syg..hehe...hey syg saia pkai sua pndk n top time na tdo je key....hehe...but...dye nmpk sgt cute..hehe..dye kate lg..kat sane lau ta cukup duit belanje gtau dye...then dye kate lagi..lau na lek..ckp nan dye...insyallah lau dye ley amik...dye akan amek aku...ta jauh an..dye stdy melaka n aku stdy kat kl..bape jm ngt lah..py bajet mcm jauh..haha...ye la..selase ari uh aku mek keputusan tok study kat kuantan,,,but aku ubah kputusan saat2 akhir...mang ta la an...haha..

huisy..aku sebenanye tade niat na bebel pnjng...py biler dah menaip ni mcm2 lak muncul kat dlm pale otak aku ni....hufhuf...mcg aku kali ni sebenarnye merindui itu satu petanda bahawa kita sedang dalam proses dilamun cinta...hah..cinta...aku ta penah sbot ayat uh kacuali kat someone uh yang hanya tinggal kenangan.....susah aku na sbot an ayat uh..bb ayat uh tok yang btol2 aku syg...now.hah...am i in love wif him...omg....dun belive dis..aiy...ayat aku un dah jadi makin tunggang langgang bile aku ckp sal ni..mang ta la an..huh..

okey...tana bebel panjang..aku na akhiri entry aku kali ni nan ayat ni...syg....Hufhuf....dear the one i love.....AISHITERU!!!

No comments:

Post a Comment