Tuesday, May 17, 2011

mistake??

Hye...salam satu malaysia..haha....ari ni aku update blog dalam keadaan kelaparan...hahaa..dan jugak kesedihan....sedih ke....wahaha

Ini kisah semalam..hehe...smlm aku tertido awal...kesan dari tggu dye lah....dye kate dye tggu to4 masok bawu dye mcg bb line sgt prob....lm kol 11 lbh bawu dye mcg aku...yang sedihnye uh..aku dah tertdo...aku tersedar lm kol 12 lbh....aku bce mcg last dye..dye kater dye dah nantok n mau tido...dye mntak maaf bb uat aku tggu dye smpai tertdo..finally aku ta mcg dye..huhu...

ini puyak kisah hari ni..huhu....dye balik awal keje coz bos dye coh balik..then dye text jap aku sblom dye tdo...time dye text aku un dye ckp kat aku dye tade mud...ase mcm na marah je...then aku cube tenang an dye..alhamdulilah dye ok...py petang uh aku dh balik dari keje...aku col dye...sore dye ta ok...dye cm tade mud,.so then kitorng text jap...dye mcm tader semngat na text aku...aku ta tau la nape?mungkin dye ader prob kowt..ok aku ta na kacu...dye ta penah macam ni sblom ni..dye sowng yg hapy go lucky...ta tau la nape nan dye ari ni...aku un twos ta rep mcg dye...na bg dye ketenangan..wajarkah..hum....bialah dye tenang dlu an..then baru ah aku tnye dye nape..n pe prob dye....aku akn cube berada disisi dye ta kire susah atau senang sepertimana dye sentiase berada di sisi aku saat suka dan duka

......................................................................end.........................................................................................

No comments:

Post a Comment