Thursday, July 21, 2011

talk bout love


hey...assalamuaikum...haha..bace tajok un dah tau an aku na cakap ape je kali ni...love?cinta?sayang?haha..ader banyak jenis kan...pada family,kawan and of course 4 da special one...hahaha

ader owng yang ta percaya kan cinta...termasok ku lah uh..aku ta caye kan cinta..aku geli ayat uh...bagi aku cinta sejati tu tak wujud...aku takowt akan kenyataan..kenyataan yang aku nan dye ta mungkin akan dapat bersama..how shit....love is hurt..mang kenyataannya its  hurt...ader ke yang tak sakit...????ta de..n takkan ader....sakkit uh lah yang mengajar kita untuk jadi lebih matang an,,tapi,,,,tuh la aku takowt..merASa kesakitan bercinta..lantak lah owng na cakap aku ni na menjiwang ke skunk ni..haha...

yup!!!bohong lau aku cakap aku tade someone yang aku sayang.....ade....n bab uh ah aku cakap sal bende ni..hahaha...aku sangat sayang an dye...sumpah..haha...tapy tuh la..aku tkot kehilangan dye..biar un kenyataanya mungkin aku akan kehilangan dya jugak satu hari nanti..shit....bertapa aku benci kan perpisahan,kehilangan...tapi kenyataan tuh lah yang aku kene terima...kowng penah rase kan sakitnya ditinggal an...haha..macam uh la aku..sumpah aku ta suke kene tinggal....aku tana dye pergi dari hidup aku..tanak...

hah..kenyataannye dunia ni penuh nan keperitan..tanpa kita sedari kita sendiri yng mencipta keperitan uh..kbahagian yang kekal abadi hanya kisah dongeng semata2...bayang kan kalau cinta kowng cinta terlarang....ape rase dye,,perit yang tak terhingga kan..haha..tu lah aku takot....bila cinta suci bertukar menjadi cinta terlarang,,,

hahaha..bodoh ke aku update status ni..hehe...aku update cause im thingking about missing...hum...eeee...seram lah ayat uh..missing..huh!!now aku btol2 tengah rindukan dye...haha..bia lah owng na cakap ape sal kami...asal kan kami bahagia nan ape yg kami uat???uat??haha.....saje na pk blue2...:P...aku sayang dye..aku tkowt kehilangan dye..yup!!aku dah tau penghujung hubungan kami apa penamatnye..tolong...hentikan waktu...untuk aku bersamanya dengan lebih lama...

dulu aku jahat..sering mempermainkan cinta owng len...now aku rase sendiri lah..hahaha..padan muka aku...now barulah aku rase mcm mane uh sayang,...mcm mane uh dihargai..hah..ya allah biar kan aku merasa kebahagian berkash ini..hahaha...aku tau ayat aku jiwng..ader aku kisah..aku na meluah kan ape yg aku ase...hey...nmpk je luaran aku kasar beb..tapi dalam hati ade taman..haha

kesimpulannya...when we r talk about love...we must know that love just like a miracle...keajaiban yang ta disangka...kiter lah serbuk pixie uh..hehehe...menambah rencah dalam sesebuah ikatan...yang menguat kan lagi ikatan uh kepercayaan,kesetiaan,keikhlasan dan ketulusan aty menerima dye dengan seadanya..

No comments:

Post a Comment