Saturday, August 20, 2011

yippieeee

hye kowunk...ari ni aku na citer sal family aku...sal mak aku..haha..lau sebelum ni aku ader prob nan family aku...aku selalu nangis bab mak aku..aku slalu bengang, tension nan mak aku...tpy ari ni lain..aku ase appy sgt....aku kol mak aku semalam....and aku dapat balsan yang positif dari mak aku...haha..

aku ase appy sgt bab mak aku cakap bek2 je nan aku kali ni...ntah nape...munkin selama ni mak aku ader prob kowt...so aku munkin dah tmbah kan pro dye an...yela aku an tade dekat nan mak aku....lau selama ni aku selalu nan mak aku....papehal un mak aku cerite nan aku ..selalu lepak nan aku...tapy kali ni aku dah jauh dari mak aku dah....na share pape un dah susah bab nak kol lame2 kedit lak tak mengizinkan...cukup lah aku kol uh untuk tnye kan khabar mak aku....yala..lau tak kol mak aku majok..penah kot aku ta kol mak aku...last2 mak aku majok...padan muke aku..ciap kene perli lagi uh nan mak aku....haha...salah aku gak an....cape coh ta kol mak aku....anak derhaka lak ...haha...

dulu mak aku mcm beria ria nak aku tukar kolej...then semalam...mak aku cakap mak aku amik balik umah ari khamis...then ahad tu mak aku anta lek kl ni...aku terpikir gak,,,bab mak aku penah cakap nan aku yang pas raye ni mak aku coh aku stop study ..tetibe mak aku nak anta aku balik sini balik pas abih cuti...,...alhamdulilah....sekurangnye tade lah aku study setengah jalan an....dulu bab prob ni lah aku fail subject document procesing aku......typing aku un asyk ta achieve je....tp biler dah ok ni...barulah semua kembali balik cm dulu....itu lah pertama kali typing aku ta achive...but now...evrythng fine...

time aku kol mak aku uh....aku nangis bab na balik gak...mak aku ley glak kan aku..ayah aku lak ckap mlm khamis ayah aku amik aku...then na bwk aku g shooping....shopng la ape un aku na..kat jj ke kat london ke...ceh bapak aku perli uh...tau ler aku ni lau shoping ta ingat dunia..haha...py aku happy sgt..

py aku tetap kesian nan mak aku..bbabnye..hah..ader lah yang uat mak aku...aku ta ley na citer kat sini....bab ni sgt2 privacy...aku syg due2...py dah salah sowng uh uat salah aku kene btol an ape yang ta btol an..aku tana tgk mak aku sedih bab dye..aku tau aku un slalu uat mak aku sedih...tapy aku mntk maaf....n aku tkkan sampai aty uat mak aku smapai mcm yang dye uat kat mak aku uh...melampau sgt lh tu kan.....

aku ta sabar na balik...aku na tgk mak aku...aku na tenang kan ati mak aku...aku tana mak aku sedih..dah na raye dah ni kan;....aku na balik....na balik sgt...aku rindu semua...aku ta ley na kenang...everytime i thought baut this.,i must cry...hum....yaya.....be patient ya...everything will going to be fine...what you can do is just pray for it...

dah la... i just want to end all this...cukup la....aku na family aku mcm dulu..bahagia..without thingking about anyone and any problem..aku sedar...everyone has committed an offense..just same like me..aku ader gak uat salah nan famly aku..ut i don't want to repeat all that again...tanak family aku sedih bab aku agi...insyallah aku akan lakukan yang terbaik dalam hidup aku..untuk mak ayah aku..aku  na tgk mak ayah aku happy..yeah..chaiyok!!

No comments:

Post a Comment