Friday, September 9, 2011

membersihkan blog:P

hey kowunk..uhuk uhuk..agak agak entry akuni dah berhabuk ke?..dah bape lame agak nye aku ta updte erk?..ayo...sama ada lupa atau tak berkesempatan ta tau lah..tapi ade kemungkinan gak ks ta da story yang bagus..(jap...penah ke entry aku sebelum ni bagus)..hahaha.

ari ni aku balik melaka...nek moto nan is, pakwe adik aku...ayo...banyak sakit ma wa punya punggung..haha...tapi alhamdulilah aku selamat tiba..fuh..aku balik ni un ukan bab cuti atau ape..balik bab na settle an dokumen mara aku ni...yes..alhamdulilah...aku dapat pinjman uh..hah...telah berkurun aku menantikan nye..haha...tapy complicated giler arh..mang sebenarnye aku ni rajin na ke hulu ke hilir menguruskan bende ni..huh...duit punye pasal,...tape lah...haha.."alu yaya..itu pinjaman okey...sedar sikit yang ko uh kene bayar balik pinjaman uh..haha)...alamak..aku tak terpikir lak pasal uh..hahaha..

aisy.. ta sangka an..tup2 dah na cuti sem..haha..aku baru jem abeh common test IMD pagi semalam..agak susah la..mane tk nye kene uat card catalogue...tgk plak APA ngan MLA....haha

tapy alhamdulilah aku dapat uat..tapi ta tau lah ok or ta...aku dapat satu lagi berite...leturer aku cakap kat bebudak group aku yang kebanyakan dari kami akan repeat untuk typing..oh shit..agak2 aku past ta erk?..alhamdulilah speed test aku achieve..tpy yang ta okey nye uh yang lagi satu uh..haha...dokumen pe bende tah...ta study punye pasal..terlalu anggap mudah..hopefully aku past.. sumpah aku tana repeat..aku na grd on time..lau aku kene repeat susah lah..bab subject ni bersangkut paut nan office adiministration..oh gd...aku kene banyak kan berdoa dan berserah/..alhamdulilah.s.ubject yang len aku dapat perform..insyaallah denhan izin allah kan..korunk doa kan untuk aku ea..

hua..terasa mengantuk lak,jap na tgk jam..alamak !!dah kol due arh..ccok aku ader banyak bende yang na kene uat..sory lah sampai sini je k..nati ader mase aku update ag...dunt wory aku akan cube luang kan mase untuk blog aku ni..haha..bye bye

No comments:

Post a Comment