Thursday, September 15, 2011

!!

selalu aku tanye dngan diri aku sendiri..penah ke aku ader orang len? penah ke aku cube nak cari orang len...btol ke ape yang dye cakap kat aku? aku ni curang nan dye ke? aku ni ta setia nan dye ke..

tiap tiap hari aku cube cari salah aku..ape salah aku? apa yang tak kene dengan aku..apa lagi salah yang aku uat?

aku tak tau sejujur mane lagi yang dye nak dari aku...aku dah cube cakap kat dye yang aku memang takde owg len..aku memang tade..bab aku memang sayang dye sorang je..aku paham..aku paham ape yang dye rase..aku tau dye rase tergugat dengan keadaan diri dye uh..tapy aku tak rase dye perlu risau tentang uh..bab aku memang tak pandang yang len..tolong ah bagi tau aku.ape lagi yang kau nak?tolong ah..sumpah aku dah tak sanggup lagi tanggung ni..aku tanak ni semua berlaku lagi..aku ta nak ape yang penah aku rase dulu aku ras balik sekarang ni..aku tanak..

dye ader cakap care aku lyn lelaki gedik..aku tak tau mane yang gedik...smpah aku takde niat pun...aku tak penah cakap aku ni takde pkwe biler ake memang ader pkwe..ape lagi salah aku yang aku tak tau...munkin betol aku ader banyak sangat buat salah..tapy kadang-kadang kiter sendiri tak sedar ape salah kte..aku ta nak hubungan aku kali ni putus macam uh je dengan sebab yang sangat bodoh macam ni...kalau itu benar aku ta kisah sangat..masalahnye memang tak langsung..

aku perlukan kawan yang sangat2 memahami aku...untuk aku luah kan ape yang aku rase...aku tak tau na cakap ape lagi kat dye..bab dye still agy at bende yang same..ulang bende yang same..if btol la aku ader owng len..aku nak dye bukti kan yang aku btol2 ader owng len..air mate aku dah kering dengan semua ni..aku tak cakap aku dah lali dengan semua ni..aku cume tkowt aku tak dapat bertahan nan dugaan ni...aku tanak dye tinggal kan aku..aku tanak hubungan aku nan dye musnah macam uh je..macam2 dah aku uat untuk pastikan yang hubungan aku nan dye ni tak musnah macam uh je..bab aku btol2 tannak

aku mintak satu je dari dye...tolong fahami aku seadanya aku...tolong percaya kan aku bia un sekali je..aku tau aku dah uat silap..mungkin memang ptot pun dye tak percaye kat aku lagi...tapy tu dulu..tak boleh ke dye bagi aku peluang terakhir..untuk aku  buktikan kat dye yang aku memang dah berubah..yang aku memang untuk dye sowang je..yang aku memang takde yang lain selain dye?

bia un doa aku tak diterime, tapy aku tetap still berdoa supaya hubungan aku nan dye tak ditimpa dugaan yang sangat berat yang uat aku nan dye tak sanggup untk menghadapinye...aku dah serahkan semuanya kat dye..hanya untuk dye sowng..tolong lah..aku dah tak larat na nangis lagi..aku nak dye yang dulu..aku nak sangat bahagia nan dye macam owng len...aku tak mintak sikt un belas ksihan dari sape2..aku cume nak DYE

No comments:

Post a Comment