Wednesday, October 12, 2011

kerana mulut badan binasa

kerana mulut badan binasa..sesuai lah pepatah uh nan aku sekarang...sebab mulut aku yang gatal sangat ni aku hampir kehilangan seseorang yang sangat aku sayang...aku dah dapat bayangkan apa yang akan jadi dengan hidup aku sekiranya dye pergi dari hidup aku...aku tak dapat nak teruskan hidup aku tanpa dye...dan aku pasti pemergian dye dari hidup aku merupakan pengakhiran dalam hidup aku..aku takkan hidup lagi lepas uh..aku takkan..aku dah berjanji dengan dyee untuk terus setia disamping dya..aku dah setia dengan dia...dan sayang aku ni memang hanya untuk dia seorang.tak ada org lain...bia la orang lain na cakap dye gedik ke mengada-ngada ke..tapi bagi aku dia unik...dia lain dari yang lain..aku tau dia sayang kan aku...tapi tu la..telajak perahu boleh diundur terlajak kata badan binasa macam yang aku alami skunk...aku lapar..tapi selera aku patah mengenangkan dia...dia dah salah faham....tapi salah faham uh berpunca dari aku jugak..kalau lah dia ada kat depan aku sekarang ni..aku nak cakap dengan dia..aku nak pandang mata dia..aku nak dia baca keikhlasan dan kebenaran yang ada dalam mata aku...kata owg kebenaran uh boleh dilihat melalui mata..jadi aku nak dia rase uh...aku tak nak hilang dia...aku terlalu sayang kan dia..aku sanggup buat apa sahaja untuk meliht dia bahagia...aku tak nak setitis pun air mata dia jatuh kerana aku...tapi aku dah lakukan itu,,,aku dah buat dia menangis biar un cuma dari salah faham...sumph aku terlalu sayang kan dia..bagi aku dia lah kebahagiaan aku...bagi aku dialah hidup aku..apa yang aku mampu buat hanya berdoa agar aku tak kehilangan dia..aku dah terang kan apa yang sebenarnya..aku dah jujur sejujurnya dengan dia..aku nak dia tau..kalau sekali aku dah berjanji...aku tetap akan tunaikan sebab aku sayang kan dia:(

P/S: aku bagaikan pengemis cinta berbicara jujur demi cinta namun tak ada yang percaya

No comments:

Post a Comment