Thursday, October 13, 2011

i love you , wo ai ni , aishiteru , mahal kita, sarange haeyo , is levae dis semua uh adalah dalam satu makna iaitu aku cinta padamu and yes b aku cintakan kau..kalau dulu aku rasakan perkataan aku cinta padamu itu mengelikan aku tapi sekarang baru aku rase and baru aku faham apa itu aku cinta adamu..macam mana rasanya bila kita mencintai seseorang and yes b aku cinta padamu..munkin ungkapan ni sangat mahal ..tapi memang mahal pun..huhu..sukar untuk diungkap kan kepada seseorang yang kita tak cinta...bende ni bukan ley dibuat main main kan..tapi sekarang ni apa yang pasti aku nak dia tau yang aku betol2 cintakan dia..aku sedar kalau melibatkan dia aku mesti jadi jiwang karat punya..haha...somthime i feel like idiot..terus terusan menjadi hamba cinta...tapi orang tak alami apa yang aku alami..orang tak rasa apa yang aku rasa ni..tenang tiap kali aku dekat dengan dia..dalam fikirn aku ni sentiasa ad nama dia..bagi aku kabahagiaan dia adalah kebahagiaan buat aku jugakkk..nak kawin dengan dia boleh tak,ihihi...ayo gedik kaw eh..aku ni makin lame makin jiwng kan..ape ni..penyakit ape yang sedang aku hidapi sekarang ni,...haha..penyakit angau ..haha..lalala...dah la..aku rase kalau aku teruskan celoteh aku pasal dia ni takkan habis punye..haha.

P/S : memang betol lah kata orang mencintai itu lebih menyakitkan dari dicintai..

No comments:

Post a Comment