Sunday, October 23, 2011

kisah hati

hye peeps...how are you today..i hope kowunk enjoy bace post aku kali ni..ce tgk tajuk post aku kali ni..haha...macam poyo je bunyi...act nuthing un aku na tulih kat ni..just saje nak menggedik..tak salah an aku nak menggedik..haha...menggedik sal pe yup..haha...sal dye...bab pe..tiap  kali aku citer pasal dia hati aku mesti berbunga riang...kenapa erk...sumpah gedik..haha...aku nak cakap kat dia yang aku sangat sangat rindu kan dia..aku sangat sangat sayang kan dia...tiap pagi bila mata aku terbuka je hanya nama dia yang ada dalam fikiran aku...memikirkan dia tu buat aku rasa lebih beruntung dan bhagia..mengingatinya membuat aku terasa seperti hidup ..merinduinya pula membuat seluruh hati aku berbunga riang..ah lantak lah orang nak panggil aku minah jiwang ka apa ka..aku cuma suara kan apa yang aku rasa kat dia salah kah? sebab memang ini lah yang aku rasa sekarang ni..even kitorang selalu sangat gado sebab bende yang sangat remeh..tapy aku bahagia sangat....17/6...heheeheh..apa makna tarikh uh?...wek...ini hari yang telah memberi aku kehidupan yang baru...kehidupan dimana ketika itu lah aku baru mula nak belajar erti kasih nan sayang..sepanjang masa aku bersamam dengan dia...tak pernah sekali pun terlintas difikiran aku untuk menduakan dia....sebab bagi aku dia cukup baik buat aku..aku sayang dia..haha..rasa nak menjerit...

hoi yaya gediknya..macam kau sorang aja ada pakwe..haha...
ah...pedulik apa aku...ikut suka aku lah


honestly kat sini aku nak cakap aku paling benci sekali bergaduh dengan dia..tau kenapa..bab lau dah gado uh mesti la ta bertegur an...paling ta un if salah sowng uh tacing mcg un cm na tanak je kan...aku tak boleh tu..sebab hari2 aku akan lebih sempurna kalau ada dia....if tada dia aku rasa hidup aku ni kosong...alamak kau yaya..tangkap cintan tol la/...aku pasti punye mesti sape yang bace ni mesti tergelak..and yang paling teruk un termuntah...hahahaha..memang itu tujuan aku..haha..act tujuan aku nak bagi dia tau...betapa dalam nya sayang aku kat dia...tak ada siapa yang dapat ganti tempat dia dalam hati aku ni..hanya dia seorang :)



No comments:

Post a Comment