Thursday, November 10, 2011

i've changed

hey peeps...dah bape minggu aku biarkan blog aku ni berhabuk..and sememangnye itulah aku....biarkan je blog ni berhabuk....tak cube nak rajin2 kan diri mengupdate.haha

title minggu ni bout changed? yup...aku un tak sedar bende uh yang berlaku ke atas diri aku sekarang ni...itu apa yang dia selalu cakap kat aku ..yang aku ni dah banyak berubah..tak macam dulu...memula aku un tak paham kenapa..but now...aku tau kenapa aku macam ni...takut,,,,,yup sebab aku takut....aku nan dia kan dah jauh..so aku tak tau dia kat sane macam mane...but honestly aku percayakan dia..tapy aku terasa macam waktu dia untuk aku sekarang ni dah makin berkurang...kalau dulu mase dia hanya untuk aku ...tapy sekarang tak lagi...mungkin aku terlalu bagi dia kebebasan..aku bukan apa..aku ni jenis yang tak suka mengongkong...tapi dia dah banyak habis kan masa dia tuk orang lain...n biler dia nan orang lain uh dia layan aku un macam tu je....mybe dia tak sedar..n if aku cakap kat dia un nanti aku balik yang kene..so better aku biakan je..aku cuba jadi orang lain..aku nak tgk dia perasan tak perubahan yang aku buat ni....ternyata dia perasan..tapy dia tak pernah perasaan perubahan kat dia uh..biler dya dah jauh nan aku ni un dia selalu naik angin dengan aku..kami selalu sangat bergaduh..biarun dulu dia macam ni tapy dulu dia tak pernah un cube nak kuarkan kate2 kesat kat aku..aku tak tau ape yang harus aku uat...dia un selalu cakap aku ni dah busan dengan dia..nak putus nan dia..padahal sumpah sedikit un aku tak rase uh,...bab dia selalu cakap cam uh aku un mula tduh yang dia sebenarnye nak putus nan aku..aku sedar aku dah layan dia teruk..tapy aku tak tau nape dia masih lagi ta sedar yang perkara ni berpunca dari apa...biler aku marah dia..dia marah aku balik...n biler aku cakap nan dia baik baik dia tak pernah dengar cakap aku...nape.?aku ni jahat sangat ke sampai dia bagi aku semua ni...aku ni tak dengar cakap dia ka? aku un tak paham...aku tau aku banyak sangat salah nan dia....kat sini bukan dia ja salah...aku sedar..now dah pandai tak bagi tau aku mana dia nak pergi,,ye..aku tau munkin dia rimas aku macam ni tak?
aku bukan tak cuba jadi macam dulu tapy dia sekarang dah tak bleh bergurau..aku gurau kasar sangat agaknya,,um..mybe...mungkin betol cakap dia..semua kesalahn berpunca dari aku sendri..tapelah..aku rase aku patot beri dia masa..mungkin aku ni terlalu mendesak dia,..sebab tu lah dia dah tak dengar cakap aku ni..apala aku ni..lagi2 baran aku ni makin menjadi2..sebab dia jauh..aku un dah jadi selalu marah dia..bab aku takut dia kat sana buat bende yang aku tak suka..um.aku ni terlalu pk bukan bukan ke?um..aku ptot bersabar sama macm dulu..aku uat semua ni bab aku nak merasai rasa dipujuk...rasa bila orang yang kiter sayang uh beralah untuk kiter..tpi aku rase aku tak layak untuk itu..tapy sebaliknya aku ni layak untuk terus terusan diperli..so aku rase..itulah yang  terbaik..sebab aku lebih rela tgk orang aku sayang uh happy biarla aku sendiri yang kesepian...sekian..

No comments:

Post a Comment