Thursday, November 24, 2011

memang salah aku

hye peeps...korang macam mane hari ni.? hope ok ja...haha...nasib tak berapa nak berhabuk sangat blog ni aku tinggal kan..alasan...haha..same je..tade alasan lain dah...oke...cuci dah mop dah gilap un dah....so aku rase dah bleh lah aku masuk kan 'perabot' baru dalam blog aku ni kan...haha
'apa saja yang kau merepek ni yaya'
ari ni im not feelinG well..demam ? ta la...tapy aku rase badan aku sangat tak selesa dan tak sehad....jangan lah kesan tu datang sekarang...aku belum ready lagi..ah mane dia tak serang kau cepat...nak makan ubat un malas...dah tu bawak ubat un tidak...
itu ukanlah bende utama yang aku nak sampaikan..bende utama yang akan aku sampaikan sebenarnya adalah...chewah...saje saje..nak amek mud la konon...haha..
aku sebenarnye nak mengutarakan kesalahan bodoh yang telah aku lakukan..bende ni tak sepatutnya aku lakukan tapi di atas kebodohan dan memiliki pemikiran yang agak tak reti nak memikir dengan panjang sekali...so rasenye memang ini lah akibatnya,,tulah,,,,
kau ni yaya cakap je lebih...tapi biler dah uat hah padan lah muka...salah kau jugak...dah tau tak boleh ,nak jugak mencuba
honestly aku tak boleh nak buat ape yang aku idamkan....aku masih tak boleh nak tinggalkan dia....belum masanya lagi....mungkin sebab aku masih sayangkan dia lagi kowt..SAYANG SANGAT sampai kawan aku pun cakap aku ni bodoh..hummmm betol lah tu kan....aku tak ley lah hidup tanpa dia..aku sangat perlukan dia dalam hidup aku biar un bukan untuk selamanya...u all tolong ya doakan kami..hope everything will going to be fine after this...no cheating  ya yaya..plz ah...learn how to be honest
p/s : nak balik seperti dulu

No comments:

Post a Comment