Thursday, November 24, 2011

sem baru semua nak baru

hey hey ... peeps....arini aku nak cerita pasal kehidupan aku yang baru nek sem 2 ni...haha..semua pun nak baru....group un dah naik group baru...nasib lah my laling norsyamila binti busu still dijodohkan bersama aku..alhamdulilah jodoh aku sangat kuad dengan dia..haha...
honestly sem baru ni aku dapat ramai kawan baru...n hummmm first day dalam kelas baru ni keadaan dalam klas kami seperti berpuak-puak..hmmm munkin baru2 kan...

selama seminggu aku bersama dengan bebudak klas baru ni aku tgk hmm..oke gak diorang ni kan...bebudak lelaki dia mang gegiler gak.....happening gak ah klas ni...aku rase if lagi lame aku nan diorang lagi mesti oke an...hum...tapy nmpknye saingan sangat2 sengit...diorang semua pandai2 kowt...tgk pointer ah...3.4 3.5..hahaha...tapy itu lagy uat aku bersemangat untuk menambah pointer aku menjadi lebih tinggi...betol ta..

huh....first week dah kene uat presentation..bel...huf...di saat2 akhir paper presentation kitorang hilang...perghhh...punye lah gabra....nasib ah ader ah uat preparation sikit...ape lagi...dah gaye lecturer ah kitorang kat depan uh...menerangkkan sambil tangan ligat menulis di whiteboard....alhamdulah...kire group kami ni ok lah gak bab presentation kitorang agak lame dan okey lah..yang lain semua bentang dalam kertas mahjung accept group aku n group laki..huf huf....lega kowt....semua perfect....even ari uh aku tak sihad sebenarnye...aku dengan takde rasa malu nye dengan mudah mengeluarkan suara aku yang sengau ini..haha

dis week semua berjalan dengan baik...biaun aku mengalami masalah yang agak berat bagi aku untuk hadap nya,,,i hope next week akan beri aku pengalaman yang lebih baik dan manis...
yeah.. esok aku balik melaka..tapy yang teruknya naik bas...dah la aku tak pernah naik bas..
.tape lah yaya belajar berdikari ya..hehe

No comments:

Post a Comment