Wednesday, November 30, 2011

love you sayang

heyhey peeps...hw r you erk?..hope sumenye baik2 saja ya...hari ni nak kater aku happy ta..nak kater aku sedih un ta...so kiter letak kan perasaan ni kat tengah2.....hahaha...ok kan....adil!!

arini aku rase ok..tade prob n tade ape yang ley uat aku tension....aku rase lagi tenang bab kawan2 aku sentiasa dekat dengan aku...aku jadi lupa dengan "bende uh"...bukan saja kawan2 aku yang sentiasa uat aku happy..of coz gak to my beloved bf..huuu...gedik....kalau kau tak da kan aby...aku tak tau lah macam mane hidup aku sekarang...biar un hubungan kita sekarang agak renggang dan ..hummm.tapy aku sangat2 menghargai every moment kita bersama...biar un aku rindukan kaw yang dulu tapy aku rasa sangat bersyukur sebab kau masih dapat terima aku yang dah uat silap yang sangat besar...memang kau yang terbaik dan tak ada siapa yang dapat gantikan kau...aku rasa bangga sangat dapat kau..u r the best that i ever had...i love you so much dear..i hope kita dapat kembali seperti dulu lagi...aku sayang kaw dunia akhirat....

No comments:

Post a Comment