Wednesday, December 7, 2011

new friend yang melatop

hey peeps....u all okay ka today..haha....ari ni aku nak cerita pasal kawan2 baru aku yang dah diperkenalkan oleh orang yang aku sayang faell farrell..upss...hahaha..diorang mang best biar un mase awal perkenalan uh semuanya nampk macam pudar je....tapy ari uh...kua lepak dengan diorang....sangat best...semua otak mang open...dauz..bieya..haha...and for the rest mang aku dah kenal lame ah....milla safee, faell farrell and alfa ..biar un aku dah un kehilangan kawan yang aku rase memang tak patot pun aku berkawan dengan dia,...tapy dah kawan kan...buruk macam mane un dia   ....dia tetap pernah jadi kawan kiter kan...if nak difikirkan balik...mang sakit aty ah dengan ape yang dia dah buat kat aku and kawan2 aku yang lain...dia memang dasar seorang manusia yang tak tahu menghargai erti sebuah persahabatan..tak sepatutnya kan dia heboh2 pasal hal peribadi and rahsia kite kat orang lain kan?...sendiri2 sudah la...hah..aku un malas nak cakap banyak pasal bende ni...bab bak kate ell nan milla..tak yah nak layan sangat budak budak macam uh...betol gak kater diorang...tak payah nak layan sangat....agaknya dia bahagia hidup macam tu kan...so,...biarlah..tapy jangan salah faham nan maksud aku biarlah uh...if dah melampau sangat perbuatan dia...mang di tahap hilang kesabaran...aku dah tanak fikir panjang...masak dia aku uat...huf huf

ah...uat pa pikir pasala budak sengal uh...menyakitkan hati karma ja..baik aku pk an bende2 yang patot...pk kan kawan the best aku ke...agy baik....

bagi aku...persahabatan uh sesuatu yang sangat besar dan tak boleh diungkapkan dengan kata kata...nilai sebuah persahabatan itu sangat besar...sungguh tiada tandingannya...so..kita sepatotnya belajar menghargai sahabat...sayangi sahabat seperti diri kita sendiri...susah senang sama-sama....bukannya kerja menyusahkan sahabat tu sendiri...apa2 rahsia yang sahabat kiter share sesame nan kiter patotnya kita simpan...ikat lah tali persahaban itu sekuat yang boleh..tapy ingat ...jangan sampai tersalah pilih sahabat lak.....sebab ader jugak golongan sahabat yang suka menjatuhkan dan menghancurkan sahabatnya sendiri..macam yang aku pernah alami ni..haha...so renung2kan lah...dah selamat beramal :p

No comments:

Post a Comment