Friday, December 16, 2011

kisah cinta si sahabat

hey peeps...korang macam mane hari? sehad ta? hope semua dalam keadaan sehad saja...tgk tajuk macam excited je..hahaha..tapy tak banyak un aku nak cerita...coz ni kisah si sahabat baik aku kan...so kunk cerite lebih-lebih kunk dia kate aku lak yang ngade2...tak pasal2 dicop lak busybody...haha...tanak lah macam tu kan

kisah ni simple je...lau korang tau apa yang aku nak cerite ni mesti korang rase macam nak hempuk je lappy korang kat kepala..hahaha

post aku kali aku just nak bagi tau je..dua orang sahabat baik aku akhirnya become a sweet couple...yahoioo...haha...tu lah...pendam sangat la lame2 kan..si ni suke yang tu..yang tu suke yang ni...yang sorang tak berapa nak hot..and yang sorang lagi perasan hot.,....biaun kadang2 rase mang hot un....haha...memula memang aku tak sangka lak yang dua mangkuk ni saling terpikat..rase macam mimpi un ade gak....hahaha...first date smlm un dah nmpk sweet je...aw aw..i like like like...aku tumpang happy lah untuk korang guys...hope berkekalan...amin...and aku harap...yang sorang uh tak berpaling pada bende lame la ye...ta na mention lebih2...itu privacy diorang..rasenye tak elok la kan kite nak cakap2 sal orang lebih2...cukuplah sekadar menyokong dan mendoakan kebahagiaan buat diorang...AMIN



dedicate to milla and alfa <3
love both of you

No comments:

Post a Comment