Wednesday, January 4, 2012

test test test

hye peeps....welcom back..wakakakaka...update...update...update...pagi2 bute ni heboh pulak nak update blog....niat di hati nak tukar background blog..tapi nmpknya hati masih selesa dengan yang lama...wakakaka

fuhhh!..lega..assigment aku hampir selesai satu persatu..dengan baik dan lancar sekali...haha..yang paling melegakan ari ni sepatutnya aku present secara individual  di batalkan..wakah kah kah !tapi yang tak melegakan uh presentation yang aku pk an dibatalkan rupanya ditangguhkan dan diubah pulak tajuk yang akan aku bentang kan..urghh..ta ley go tol ah...baru nak bersuka ria...cis..
haha..halu yaya..time2 cm ni ukan masa untuk bersuka ria ok..haha

minggu depan dah start nan test ctu n bel...abis lah kau yaya...hahaha..urh urh huf huf..relek2..cube semangat sikit..haha

tukar topik ah..malas nak pk sal test..haha...beralih  pulak kepada public speaking...korang rase oke tak aku uat sal isu kawin muda..haha...macam menarik kan..pada awalnya aku nak uat sal laman web sosial...tapi mcm tak bape nak interesting sangat...aku rase mesti ramai yang pengsan bile aku mula berucap nanti kan..wahkakakakaka...rase mcm tak saba lak nak berucap..hahaha.. (tu namenye saja cari maut)..hahaha
mesti ramai yang segar an biler aku berucap sal ni nanti .hahahaha

yaya yaya..angan nak tinggi aje..hahaha

No comments:

Post a Comment