Saturday, December 31, 2011

azam tahun baru

assalamualaikum..hye semua..tak sangke..lagi bape minit dah nak dekat tahun baru....haha..most important lagi bape hari umur aku nak berganjak ke 19 tahun..omg..hoho..ape un aku ni pangaai still macam budak2 ketinggian still macam kanak2 ..haha

tahun baru azam pun baru..semua orang ada azam an..haha..azam aku tahun ni nak jadi lebih baik dari dulu..n azam yang agak kuad adalah nak mula pakai tudung...ukan part time lagi..tapi full time...ya allah..berilah petunjuk buatku..hopefully menjadi ..hoho

bukak je facebook ramai yang update status selamat tinggal 2011 selamat datang 2012..aku un nak wish cm uh..tapi tanak lah kat facebook...nak kat sini lah...hahaha
SELAMAT  TINGGAAL 2011 SELAMAT DATANG 2012...,,HAHAHA ape un ta ley ah aku ni...act...aku nak lupekan semua sejarah hitam 2011 aku dan aku nak mulakan segalanya dengan yang baru dan yang lebih lebih baik...

kepada sesiapa yang azam tahun 2011 nye tak tercapai ley ah anjakkan ke tahun ni ye.,....make sure kali ni berjaya dan terhasil tau..haha..tahun ni aku nak dapatkan dekan...hahaha/...boleh ke yaya...insyallah..dengan usaha pasti ada hasilnya kan...biarlah mungkin dulu aku yang paling kerdil..tapi aku akan buktikan yang aku aka lebih berjaya dari yang lain..ahahahahah
wah angan2 nak tinggi aje
haha..angan2 kenelah tinggi kan..tanpe anggan2 tadelah usaha..tanpe usaha tadelah kejayaan kan..tahun ni aku kene bangkit..aku kene jadi lebih kuad,,aku dah taley nangis macam dulu..aku kene tabah..yeah...ape un jadi aku kene kuad,,....berbekalkan keazaman dan keyakinan aku ni..aku yakin aku boleh buat semua tuh..yeah..semangat ni tau...
GOOD LUCK YAYA


TAK LUPE KAT KORANG JUGA GOOD LUCK TOK AZAM BARU KORANG KEY..SAME SAME LAH KITER BERUSAHA,,CHAIYOK




HAPPY NEW YEAR:)

No comments:

Post a Comment